2014. március 3., hétfő

3. Az új barátok

- Szia, mert nem is idevalósi vagyok.- válaszoltam egyszerűen.
- Akkor már értem. Ashton vagyok, Ashton Irwin.- nyújtott kezet.
- Rebecca, Rebecca Irwin.- mosolyogva elfogadtam a felajánlott jobbot.
- Irwin? Valóban?- mosolygott Aston is.
- Igen.
- Micsoda véletlen.
- Hát igen.- sóhajtottam.
- Valami baj van?- kérdezte.
- Nem, nincs semmi.
- Nincs kedved szörfözni Irwin?
- Bocsi, nincs Irwin. Fürdőruhám sincs, se szörfös.- feleltem.
- Hm. Megoldottuk volna Irwin.
- Várj csak. Te nem a 5 Seconds of Summer egyik tagja vagy?- tettem fel érdekveszitő kérdésem.
- De igen.- mosolygott.- Miből jöttél rá?- forgatta a szemeit.
- Jól van nah. Néha hallgatlak titeket, és ez csak úgy beugrott.
- Ez hizelgő.- ezek után beszédbe elegyedtünk.- Mondd csak.. nincs kedved eljönni a haverjaimhoz?
- Mármint a többiekhez?
- Ühümm. A többi taghoz.
- Hát.. Nem is tudom.- gondolkodtam.
- Kérlek.- könyörgött.
- Rendben.- adtam meg magam.
Elindultunk. Nem volt túl messze a házuk a parttól.
- Itt is volnánk.- mondta Ash, majd ajtót nyitott. Beléptem.
- Aztakurvaaaaa.- hallottam megy egy hangot.
- Mi a picsa?- tört ki belőlem, hisz éppen a fejemre borult egy vödör csokipuding.
- Basszameeg. Mi a fasz volt ez?- kérdezte meg Ashton a srácokat.
- Izé.. ezt neked szántam..- nyelt nagyon Luke.
- Hát.. én kaptam meg.- néztem Lukera.
- Bocsi.. tényleg nem neked szántam.- mosolyodott el kinjában.
- Már úgyis mindegy.- sóhajtottam.
- Izé.. menj fel, zuhanyozz le, és Luke majd keres neked egy másik ruhát.- vakargatta a tarkóját Ash.
- Mi? Hogy én? Miért?- háborodott fel Luke.
- Mert miattad van ez az egész.!
- Jó, de akkor is!
- Nincs semmi de! Luke kisérd fel Rebeccát, mutasd meg neki a fürdőt, és kerits neki egy ruhát!- utasitotta Ashton Lukeot.
- Jó, oké.- adta meg magát Luke.- Gyere Rebecca.- nézett rám, majd elindult.- Ez volna a fürdő.- mutatott egy ajtóra, mikor felértünk.
- Oké, köszi.- mondtam, majd benyitottam.
- Addig keresek neked ruhát.- indult egy szoba felé.- Várj..- futott be a szobába.- Erre szükséged lesz.- mosolygott, mikor visszatért, majd átnyújtott egy törölközőt.
Elvettem, majd bementem. Levetkőztem, majd beálltam a zuhanykabinba és behúztam az ajtaját. Engedtem magamra a forró vizet, de nem túl sokáig. Elzártam mikor már mindent sikerült lemosnom magamról, és a hajamból kiszedegettem a puding kissé zselés hatású darabkáit. Kiszálltam, megfogtam a törölközőt és megtöröltem a hajam, és a testem. Majd magamra tekertem és kiléptem a fürdőből. Majd szemeim tágra nyiltak, és elvörösödtem.
- Basszus. Mit kerestek ti itt?- hajtottam le a fejem.
- Bocsi csak..- mosolyogtak mind a hárman.
- Srácok.. ez most komoly?- lépett ki Luke a szobából.- Gyere Rebecca.- ragadta meg a kezem és behúzott egy szobába, ami valószinűleg az ővé lehetett.- Ezeket találtam.- mutatott az ágyára amin egy fekete csőnadrág, és egy 5SOS logóval ellátott póló.
- Köszi. Ingyen reklám leszek?- mosolyodtam el halványan, majd a pólóért nyúltam.
- Aha, de várj.. kérnék érte valamit.
- És mégis mit akarsz tőlem azok után, hogy miattad tiszta puding lettem?- néztem rá kérdőn.
- Egy csókot.
- Mit?- kerekedtek ki a szemeim.
- Jól hallottad.- mosolygott pimaszul.
- Nah nem.. azt már nem. Akkor inkább kérem vissza a ruháim.
- Már a mosásban vannak.- mosolygott újra.
- Akkor hazamegyek igy.
- A törölköző az enyém..- harapott alsó ajkába.
- Baszki.- káromkodtam.
- Nah?- mosolygott rám elégedetten.
- Előbb add oda a ruhát.
- Azt már nem.
- Kérlek.. igérem, hogy utána megkapod amit szeretnél.- hazudtam.
- Jó. Legyen.- adta át a ruhákat.- És akkor most..
- Azt lesheted drága Luke.- mosolyogtam.
- És mégis hol fogsz átöltözni?
- Franc.- már megint.- Kérlek Luke..
- Jó.. de ezért még számolunk.- mondta, majd egyedül hagyott a szobában.

3 megjegyzés: