2014. április 5., szombat

7. Luke, Sophie, Calum

Mikor reggel felébredtem Luke ott szuszogott mellettem. Aranyos volt, de nekem majd' kilyukadt a hasam. Lementem. Egy barna lánnyal találtam magam szemben.
- Szia, te vagy Luke húga, Sophie?
- Szia, igen. Te ki is vagy?- mosolygott kedvesen.
- Izé.. Rebecca, a srácok egyik haverja.
- Luke-al is csak haverok vagytok? Csak mert jól áll neked a pólója és az alsója.- mosolygott újra.
- Igen, igen, csak..- vörösödtem el.
- Csak?
- Hosszú történet.
- Sehonnan nem vagyok elkésve.- mondta, majd leült az asztalhoz egy kávéval a kezében.
- Oké, oké. Elmesélem.- adtam meg magam, majd leültem vele szembe.
Mindent elmeséltem neki az elejétől a végéig.
- Oh. Már minden világos.- mosolygott Sophie.
- Miért nincs kaja szag?- botorkált le a lépcsőn Luke.
- Talán azért mert nincs kaja?!- szólalt meg Sophie.
- Mi az, hogy nincs kaja?
- Úgy, hogy nem csináltam.
- És miért nem?
- Mert ma étterembe megyünk reggelizni.- dörzsölte össze a tenyereit Sophie.
- Jah. Az más.- nyugodott meg Luke.
- Szólj a srácoknak, hogy keljenek fel! Rebecca, te is jössz?
- Én..
- Igen, ő is jön.- kiabál Luke miközben felmászott az emeletre.
- ..megyek.- mosolyodtam el.
- Oké. Csak egy tipp. Szerintem öltözz fel.- mosolygott Sop.
- De nincs ruhám. Basszus.
- Hát igen.. ez gáz.
- Kinek nincs ruhája?- jött le Ashton.
- Nekem.
- Luuuuuke! Adj Rebeccának ruhát!
- Nem ellenkezem. De szabad megtudnom, miért megint én?
- Mert a te ruháid jók Beckyre azért.- válaszolt Ash egyszerűen.
- Jogos. Nah gyere Becky!- ragadta meg Luke a karom, majd felhúzott az emeletre.
- Ne rántszigálj.!
- Jó, jó, bocs. Figyi.. ugye azt mondtam, hogy még számolunk a csókos dologért.? Nah.. kérnék tőled valamit.
- Úristen.. mondd.
- Ha találkozunk a volt barátnőmmel az étteremben, játszd el, hogy a barátnőm vagy, rendben?
- Egy feltétellel. Ha nem lesz se csók, se semmilyen testi érintkezés ölelésen kivül.
- Oké. Köszi. Keresek neked ruhát.
- Rendben.
- Hm.. ez, hogy tetszik?
- Csak mert rám akarsz adni egy pingvines pólót, még nem leszek pingvin fan, mint egyesek.- mosolyogtam.
- Nem is akartam, hogy az legyél.. de tetszik?
- Aha.
- Akkor ezt kapod, meg ezt a fekete farmert!- nyújtotta át őket.
- Csoda, hogy nem akarsz valami idióta pólót rám aggatni.- nevettem.
- Nyilvános helyre megyünk. Nem akarom, hogy beégess.
- Jah, hogy neked az utca nem nyilvános hely. Bocs.
- Sötétedett.- mosolygott pimaszul.
- Jó, jó.. kimész ha szépen megkérlek?
- A-a
- Mi az, hogy "a-a"?- kérdeztem meglepetten.
- Miért? Nem mersz előttem átöltözni? Hisz járunk.- vigyorgott.
- Idióta. Nah takarodó.
- Ez az én szobám.!
- Akkor átmegyek Calum-hez!
- Menj..- nem értem mi baja.
Megfogtam a cuccokat és elindultam Calum-hez. Mivel egy idióta vagyok igy természetesen elfelejtettem kopogni.
- Baszki.- suttogtam, mikor benyitottam, és Cal egy alsóban állt előttem.
- Ö.. izé.. szia.. asszem'.- jött zavarba.
- Basszus, bocsi Calum én csak..- kezdtem el de Cal belém fojtotta a szót, mert megfordult és megpillantottam felsőtestét.
- Te csak?- ment az ágyához majd felkapott egy pólót.
- Izé.. Luke egy köcsög és át akartam jönni megkérdezni, hogy nem öltözhetek-e fel a szobádban?
- A jelenlétemben?- vigyorgott. Rosszabb mint Luke.
- Nem.. a jelenléted nélkül.
- Franc.. oké, csak felveszek egy farmert.- felöltözött, majd elindult az ajtó felé.
- Várj!- szóltam utána.
- Mi az? Mégis maradjak?
- Nem. Csak.. gyere ide egy kicsit.- mondtam neki, majd közelebb lépett hozzám.
- Mit szeretnél?- mosolygott.
- Miért fogtad meg tegnap a kezem?
- Mert.. izé..- kissé elpirult majd a tarkóját kezdte el simogatni.
- Mert?- kérdeztem vissza.
- Mert hideg volt, és fázott a kezem, de gondolom neked is mert jég hideg volt.- hadarta el a választ.
- Biztos ez?- húztam fel a szemöldököm.
- Aha.- nézett a szemeimbe. Tudom, hogy hazudsz Hood. Méghozzá egyenesen a szemeimbe. Ki fogom deriteni mi volt ez az egész.- Nak akkor mehetek?- zökkentett ki gondolatmenetemből Calum.
- Ühümm.- válaszoltam egyszerűen.- És köszönöm.- szóltam utána.
- Igazán nincs mit.- mosolygott majd kilépett a szobából és becsukta maga mögött az ajtót.
Felöltöztem majd kimentem.

4 megjegyzés:

  1. Fhuu baszki:'33 várom a kövi részt:'33

    VálaszTörlés
  2. basszus Becky ez rohadt jo *-* siess a kovivel *-*

    VálaszTörlés
  3. Hahi! :33
    Meglepi nálam.<333
    http://azenyemleszel.blogspot.com/p/dijak.html xx.

    VálaszTörlés
  4. uristeeeen *.* nagyon jó :DD imádom <3 siess a kövivel :p

    VálaszTörlés