2014. május 30., péntek

12. Hülye ötlet, avagy lelkizés Ashtonnal

- De teheted. Bocsi Luke.- mondtam majd ki akartam "menekülni" a szobából, de nem sikerült, mert Luke a karom után kapott.
- Rebecca, kérlek.
- Luke kérlek ne hivj igy. Én sem hivlak Lucasnak. És engedj el. Most!- hisztiztem, de ő csak szorongatta a karom.
- Nagyon kérlek, mondd el, hogy miért csókoltál meg.- fogalmam sincs, hogy lyukadtunk ki ide. De ő mondta.
- Luke figyelj. E mögött az egész mögött több van, mint ahogy azt te gondolod. Te ezt nem értheted.- hajtottam le a feje megint.
- Ha elmagyarázod megérthetem.- mosolygott biztatóan.
- De nem fogom. Mert én sem tudnám elmagyarázni.
- Luke. Figyelj. Mi volt ez?..- jött a szobába Ashton.- Ohh. Nem tudtam, hogy te is itt vagy. Bocsi.- vakargatta a tarkóját Ashton, miközben engem figyelt.
- Semmi baj, úgyis épp' menni készültem.- szólaltam meg, de Luke nem engedett a szoritáson.- Luke!
- Rendben.- sóhajtott.- Mondjad Ash.- engedett el. Én megragadva az alkalmat a fürdőbe sétáltam, majd a kulccsal ami a zárban volt bezárkóztam.
Körülbelül olyan 10 perc elteltével valaki bekopogott. De én egy szót sem szóltam.
- Becky te vagy bent?- hallottam meg Ashton hangját.
- Talált, süllyedt.
- Mit keresel odabent? És miért zárkóztál be?
- Elmennél?- kérdeztem nem túl kedvesen.
- Nem, mert pisilnem kell.!- szólt vissza.
- A földszinten is van wc!- kiabáltam ki.
- Kösz. De mi a francot csinálsz ott bent?
- Próbálok egyedül lenni.
A nap folyamán többen is jöttek és kérdezgették, hogy mi bajom, de senkinek sem nyitottam ajtót. Éjszaka is csak gondolkoztam. Sőt egész nap a wc-be zárkózva, ezen az egészen gondolkoztam. Lukeon és magamon. Mi a picsáért kellett visszacsókolnia? Áh komolya nem hiszem el. Azóta szeretem mióta megláttam tengerkék szemeit. Elég volt egyszer látnom őt. Beleégett gyönyörű mosolya az agyamba. Azóta ott motoszkál a gondolat "Mi lenne ha..?". És ez olyan furcsa. Még senki iránt nem éreztem igy. Elkezdtem bőgni. Bőgni, már megint. Ezzel csak tönkreteszem magam. És Lukeot is. Valaki kopogott.
- Mit akarsz?- kiáltottam ki.
- Kérlek Becky engedj be! Tőlem utána masztizhatsz tovább, de engedj be! Nem nézek oda, de mindjárt bepisilek.
- Földszinti wc! Jah és nem masztizok. Idióta.- forgattam a szemeim.
- Mike eldugitótta!
- Udvar!
- Mi vagyok én? Kutya? Ez egyenlőre a mi házunk, engedj be!- parancsolt rám.
- Jól van nah!- kinyitottam ajtót.
- Te sirtál?
- Te nem éppen a wc-re készültél?
- Igaz, igaz. Kimennél?
- Nem. Nyugi nem fogok odanézni, nem kell beszarnod!
- Akkor sem szeretek mások előtt..- nyafogott.
- Ashton. Nem fogom megfogni a farkad. De még csak oda sem nézek. Nyugodj már meg.- fordultam el.
- Jól van nah.- mondta Ash, majd elkezdett pisilni.- Oké kész vagyok.
- Nagyon ügyes voltál. Kérsz nyalókát?
- Te beteg vagy.- jegyezte meg mosolyogva, majd kezet mosott.
- Olyat mondj, amit nem tudok.- kacsintottam.
- Beszélhetnénk?
- Jó de előbb bezárom az ajtót.
- Meg akarsz erőszakolni?- vágott ijedt képet.
- Igen Ash. Pont arra készültem. Gatya le, gyerünk!- szórakoztam.
- Beteg állat.
- Nah de mit szeretnél?
- Beszélgetni. Mi volt ez az egész? Tudod. Ott lent. Miért bántotta apud Lukeot?
- Jó. Figyelj. Elmondom ha köztünk marad.
- Rendben.
Mindent elmeséltem az elejétől a végéig. Persze azt az aprócska részletet, hogy csókolóztunk és, hogy szeretem Lukeot kihagytam.
- Ohh. Hát ez.- szólalt meg.
- Szörnyű?- találgattam.
- Valahogy úgy.- hajtotta le a fejét.- Sajnálom.
- Áh. Mindegy. Tudod Ash. Még csak néhány napja ismerlek, de olyan mintha a bátyám lennél.
- Hát.. végülis Irwin, Irwin.- mosolygott.
- Igaz. Megölelsz?
- Természetesen.- mosolygott újra, majd szorosan átölelt.
A karjaiban biztonságban érzem magam. De nem úgy mint Lukeéba. Ashtont csak egyszerűen szeretem. Mert tényleg olyan mintha a bátyám lenne. Ő olyan mértékű szeretetet áraszt, hogy az hihetetlen. Annyira imádom.
- Leszel az alvós macim?- tettem fel idióta kérdésem.
- Szivesen.- mosolygott Ash.- Alszol velem? Csak mert nem hiszem, hogy a fürdő megfelelő hely volna.- nevetett.
- Jogos. Megtennéd?
- Már az alvós macid vagyok, úgyhogy gyere!- mosolygott újfent, majd kinyitottam az ajtót, ő pedig a szobájába húzott.
Befeküdtünk az ágyba én pedig átöleltem Ashtont akár egy plüsst.
- Nekem van a világon a legjobb alvós macim.- mosolyogtam, majd mégjobban hozzábújtam. Ő csak elmosolyodott.
- Jó éjt Becky.- puszilt a hajamba.
- Jó éjt Ash.

2 megjegyzés: