2014. augusztus 18., hétfő

19. Mikey remek ötlete

- Ez azt jelenti, hogy leszel a barátnőm?- csillantak fel a szemei.
- Igen!- csókoltam meg újonnan.
- Imádlak!
- Az érzés kölcsönös.- mosolyodtam el.
- Ha te tudnád, mennyit jelentesz nekem.- ölelt át szorosan.
- Te is nagyon sokat jelentesz nekem.
Még néhány percig ölelkezőn álltunk a parton.
- Nem megyünk vissza?- érdeklődött Luke.
- De menjünk.
- Amúgy Calum, sokszor próbálkozott már nálad?
- Háát. Annyira nem sokszor.
- Biztos? Ne beszéljek vele?
- Biztos, és nem kell köszönöm.
- Hát rendben. Csak mert az úgy nem lesz oké, ha valami olyat tesz veled, ami nekem nem tetszik.
- Nyugodj meg.- mosolyogtam rá.
- Rendben van.
Hazaértünk.
- Szia.- mosolygott Calum az ajtóból, de amint Lukeot is megpillantotta tekintete fagyossá vált.- ..sztok.
- Bajod van Calum?- fordult Luke a fiú felé.
- Semmi.- fintorgott, majd továbbállt.
- Mit képzel ez magáról?
- Luke ne törődj vele.- fogtam meg a vállát.
- De igesít.
- Nem érdekel! Hagyd rá.
- Megpróbálhatom.
- Ne csak próbáld, tedd is.
- Jó, jó.- mondta megadóan Luke.
- Köszönöm.
- Mit szólnátok ahhoz, ha elmennénk kempingezni?- hozta fel Mikey az ötletet, miközben a lépcsővel küzdött.
- Michael te mit csinálsz?- nevettem el magam, amint megláttam Mike bénázását.
- Csúszik a lépcső.
- Az előbb mostam fel.- kuncogott Sophie.
- Oh. Már minden világos.- kapaszkodott Michael továbbra is a korlátba.- De mit szóltok az ötletemhez?
- Nekem tetszik.- mosolyogtam.
- Nekem nagyon.- lelkendezett Ashton.
- Nekem is tetszik.- mondta Luke.
- Jó ötletnek tartom.- felelte Sophie.
- Rendben, akkor már csak Calumet kell megkérdeznünk.- ért le a lépcsőn Mikey.
- Beszéljek vele?- érdeklődtem.
- Beck..
- Nyugi Luke, nem lesz baj.- mosolyogtam erőltetetten, majd kimentem a ház elé.- Itt vagy Cal?
- Itt.- motyogta.
- Mikeynek az a remek ötlete támadt, hogy menjünk kempingezni. Te mit gondolsz erről? Mert a többieknek tetszik az ötlet.
- Hát..
- Nah Calum. Ne legyél már ilyen.
- Jó, jó. Benne vagyok.
- Juhu.- adtam neki egy puszit. Hogy őszinte legyek azonnal megbántam.- Megyek elújságolom a többieknek is.- szaladtam be.- Cal is benne van.- mosolyogtam.
- Rendben. Akkor készülődjünk. De jó lesz.- mosolygott Mike.
Mindenki indult pakolni. A srácok kitalálták hova megyünk. Megbeszéltük, hogy kora reggel indulunk. Pontosabban hatkor. Úristen. Nem lesz valami hosszú az éjszaka. Mindent bepakoltunk. Én kivételesen Ashtonnal aludtam, Sophie Lukeal, Michael és Calum pedig a szobájukban.
- Reggelt hugi.- pillantottam meg reggel 5-kor Ashton kócos fejét.
- Azt.- ásítottam.
- Keljetek fel!- üvöltött Mikey, miközben 2 cintányért ütött össze.
- Mikey te normális vagy?- kibáltam miközben befogtam a füleim.
- Teljesen.- mosolygott, majd kitántorgott a szobából - át Lukeékhoz.
- MIKE! MENJ INNEN! MOST!- halottam meg Luke üvöltését, mire hirtelen kuncogni, kezdtem, de mellettem Ashton röhögésben tört ki.
- Kussolj, te hülye. Inkább öltözz.- nevettem.
- Oké, oké.
Felöltöztünk mindannyian, majd Calumnek támadt egy "hiper-szuper" ötlete. Ugye sátrakban leszünk, de csak két személyes sátrak vannak. És Calum azt találta ki, hogy úgy kéne elosztani a helyeket, hogy valakinek bekötjük a szemét, a többiek pedig elé állnak és az a valaki rámutat valakire. És akire rámutat - magától értetődően - azzal lesz egy sátorban.
- Ki kezdi?- tartott fel Calum egy sálat.
- Kezdjék a lányok.
- Rendben. Sophie vagy Becky?
- Legyen Becky.- mosolygott Sophie.
- Úristen.- mosolyogtam miközben Calum a hátam mögé sétált, majd óvatosan lekötötte a szemem a sállal.
- Rám mutass!- halottam meg Luke hangját, mire akaratlanul is felnevettem.
- Idióta.- szólaltam meg.
Majd elkezdtem gondolkozni, hirtelen random kinyújtottam a karom és rámutattam valakire.
- Oh Mike. Utállak.- szólalt meg Luke. Ebből ara következtettem, hogy biztosan Mikey volt akire mutattam.
- Oh Becky.- ölelt át Mikey. Kibaszottul meglepődtem.- És nem ölel vissza.
- Jól van, bocsi, bocsi.- mosolyogtam, majd átöleltem Mikeyt.

2 megjegyzés: